Çankaya Belediyesi Sorunların Yüzde 92'sini Çözdü

Çankayalıların "Çözüm Noktası" Çankaya Belediyesi İletişim Merkezi, 2025 yılında vatandaşlardan gelen 264 Bin 85 talep ve şikayetin yüzde 92,1'lik kısmını kısa sürede çözüme kavuşturdu.

Yaşam Yayın: 02 Aralık 2025 - Salı - Güncelleme: 02.12.2025 23:59:00
Editör -
Okuma Süresi: 2 dk.
121 okunma
Takip EtGoogle News

Çankaya Belediyesi, oluşturduğu "Çankaya İletişim Merkezi" ile vatandaşların şikayetlerini ve taleplerini dinliyor ve kısa sürede sonuçlandırıyor. Yeni nesil teknoloji imkânlarını kullanılarak vatandaşların "çözüm noktası" olan merkezin 2025 raporu büyük bir başarının da göstergesi oldu. 2025 yılında vatandaşlardan gelen 264 Bin 85 talep ve şikayetin yüzde 92,1'lik kısmını olumlu sonuçlandıran merkez, günde ortalama 800 ila 1000 başvuru ile ilgileniyor. Merkeze en çok "Sokak Hayvanları" , "İnşaat ve Tadilat Alanları", "Huzur Bozucu Davranışlar" , "Emlak Bildirim", "Eski Mobilya ve Ahşap Atıkları" başlıklarında talepler geliyor.

 

YÜZDE 95'İN ÜZERİNDE OLUMLU DÖNÜŞ

Talep, öneri ve şikâyetleri tek bir kanalda toplayan ve vatandaşlara 24 saat içerisinde geri dönüş sağlayan merkeze 1 Ocak 2025 ile 1 Aralık 2025 tarihleri arasında 264 Bin 85 başvuru yapıldı. Bu başvuruların 243 bin 395'i hızlıca tamamlanırken; Sonuçlandırılan başvuruların, gelen başvurulara oranı ise yaklaşık yüzde 95,2 olarak ölçüldü.

Vatandaşlar taleplerini, yüzde 66,3 oranında 444 06 01 Çağrı Merkezi üzerinden iletirken, isteklerin 33,7'si ise sosyal medya ile whatsapp uygulaması, web sitesi, CİMER, Büyükşehir Belediyesi, dilekçe ve e-posta üzerinden geldi.

Yorumlar (0)
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.