Çankaya İletişim Merkezi'nin Büyük Başarısı
Çankaya Belediyesi’nin vatandaşlardan gelen talep, öneri ve şikâyetleri çözmek için “Çankaya İletişim Merkezi, Çözüm Burada” adıyla yenilediği merkez, büyük bir başarıya imza attı.
Çankaya Belediyesi, yıllardır vatandaşların talep, öneri ve şikâyetlerinin çözüme kavuşturulduğu Çözüm Merkezi’ni “Çankaya İletişim Merkezi, Çözüm Burada” adıyla yenilemişti. Yeni nesil teknoloji imkânları kullanılarak faaliyetlerine devam eden merkezin 6 aylık verileri büyük bir başarının göstergesi oldu.
Talep, öneri ve şikâyetleri tek bir kanalda toplayan ve vatandaşlara 48 saat içerisinde geri dönüş sağlayan merkeze, 6 aylık süre zarfında 54 bin 584 başvuru yapıldı. Bu başvuruların 52 bin 247’si sonuçlandırıldı. Sonuçlandırılan başvuruların, gelen başvurulara oranı ise yaklaşık yüzde 96 olarak ölçüldü.
Vatandaşlardan gelen başvuruların ilk üç sırasında, Fen İşleri, Zabıta ve Veteriner İşleri Müdürlüğüne yönelik taleplerin bulunduğu bildirildi.
YÜZDE 67 TALEP 444 06 01 ÇAĞRI MERKEZİNE
Çankaya İletişim Merkezi, 444 06 01 çağrı merkezi, e-posta, whatsapp ve sosyal medya kanalları ile vatandaşa hizmet veriyor. İlk 6 aylık rakamlar, Çankayalıların talep ve şikâyetlerini en fazla çağrı merkezi kanalıyla aktardığını da gösterdi. 444 06 01 numaralı çağrı merkezine ulaşan kişi sayısının, tüm başvurulara oranı yüzde 67 olarak hesaplandı.