Çankaya İletişim Merkezi'nin Büyük Başarısı
Çankaya Belediyesinin vatandaşlardan gelen talep, öneri ve şikâyetleri çözmek için “Çankaya İletişim Merkezi” adıyla oluşturduğu merkez, büyük bir başarıya imza attı.
Çankaya Belediyesi, yıllardır vatandaşların talep, öneri ve şikâyetlerinin çözüme kavuşturulduğu Çözüm Merkezi’ni geçtiğimiz yıl “Çankaya İletişim Merkezi” adıyla yenilemişti. Yeni nesil teknoloji imkânları kullanılarak faaliyetlerine devam eden merkezin 15 aylık verileri büyük bir başarının göstergesi oldu. Talep, öneri ve şikâyetleri tek bir kanalda toplayan ve vatandaşlara 24 saat içerisinde geri dönüş sağlayan merkeze, 15 aylık süre zarfında 174 bin 483 başvuru yapıldı. Bu başvuruların 169 bin 510'u sonuçlandırıldı. 4 bin 973 başvuru ise diğer müdürlükler tarafından planlamaya alındı. Hızla sonuçlandırılan başvuruların, gelen başvurulara oranı ise yaklaşık yüzde 98 olarak ölçüldü.
15 aylık dönemde 'Çankaya Belediyesi Santrali'ne ise 186 bin vatandaş telefonla başvururken, vatandaşlardan gelen başvuruların ilk üç sırasında, Fen İşleri, Zabıta ve Veteriner İşleri Müdürlüğüne yönelik taleplerin bulunduğu bildirildi.