Başkent 153 Çağrı Merkezi Yenilendi
Kent yönetiminde ortak akıl ilkesiyle çalışmalarını sürdüren Ankara Büyükşehir Belediyesi, Başkent 153 Çağrı Merkezi ile vatandaşların her an yanında olmaya devam ediyor.
Ankara Büyükşehir Belediyesi’nin birimleriyle vatandaşlar arasında iletişim köprüsü görevi gören ve çözüm sağlayan Başkent 153 Çağrı Merkezi, yılın ilk yedi ayında 2 milyon 27 bin 238 çağrı aldı. Resmi kayda alınan 631 bin 133 başvuruya ise cevap verildi.
MEMNUNİYET ORANI YÜZDE 97 SEVİYESİNE YÜKSELDİ
Vatandaşların Başkent 153 Çağrı Merkezi üzerinden istedikleri her an Büyükşehir Belediyesine ulaşabileceklerine dikkat çeken Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı Koordinatör Yardımcısı Gamze Özbaş, “Başkent 153 Çağrı Merkezi’miz yeni dönemde yeni bir anlayışla vatandaşlarımıza hizmet vermeye devam ediyor. Vatandaşlarımızın artık telefonda sıra beklemediği, başvuruların çeşitli denetleme aşamalarından geçtiği bu yeni sistemde çağrı personelimizden memnuniyet oranı yüzde 97 seviyesine yükseldi. Herkesin apartmanlarında, sokaklarında, caddelerinde gördüğü eksiklikleri ya da taleplerini bizlere bildirmelerini, kent yönetiminde ortak akıl ve yönetişim ile yer almalarını rica ediyoruz. Çünkü biz sadece cevaplamak için değil anlamak ve çözüm üretmek için çalışıyoruz” diye konuştu.
TALEP VE ŞİKÂYETLERİN KONTROLÜ SAĞLANIYOR
Birim Denetim, Cevap Denetim ve Rapor Analiz ekipleri sayesinde vatandaşlardan gelen talep ve şikâyetlerin çözüme kavuşturulup kavuşturulmadığının kontrolünü sağlanıyor.
“Birim Denetim” ekipleri “Başkent 153” çalışanları ile her ay düzenli toplantılar yaparak aksayan konuları kısa sürede çözüme kavuştururken, “Cevap Denetim” ekibi de başvuruya verilen cevabın uygun olup olmadığının kontrolünü sağlıyor. Cevabın zamanında verilip verilmediğinden sorunun çözülüp çözülmediğine kadar inceleme yapan Cevap Denetim ekipleri vatandaşa hazır ve otomatik cevap yerine detaylı bilgi aktarıyor. En son aşamada şikâyet konusuna verilecek cevaba görüntü eklenerek doğrulaması sağlanıyor.