Keçiören Belediyesi'nde Sertifika Töreni
Keçiören Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan, Keçiören Belediyesi’nde stajlarını tamamlayan meslek lisesi öğrencileriyle bir araya geldi.
Eğitim
Yayın: 22 Haziran 2026 - Pazartesi - Güncelleme: 22.06.2026 22:14:00
Editör -
Okuma Süresi: 28 sn.
224 okunma

Bir yıl boyunca belediyenin farklı birimlerinde görev alarak mesleki deneyim kazanan öğrenciler için düzenlenen programda, staj dönemini başarıyla tamamlayan gençlerle pasta kesilerek sertifika takdim edildi.
Başkan Özarslan öğrencilerle tek tek ilgilendi
Öğrencilerle tek tek ilgilenen Başkan Özarslan, gençlerle eğitim ve kariyer hedefleri hakkında sohbet etti. Programın sonunda pasta kesilerek öğrencilerin stajlarını tamamlamaları kutlanıp günün anısına hatıra fotoğrafı çekildi.
Yorumlar (0)








